Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

We vinden het jammer om te horen dat je een klacht hebt. Indien je een klacht hebt over onze producten of over onze service, kan je contact met ons opnemen. Je ontvangt hier geen ontvangstbevestiging van, maar we zullen binnen de 1-2 werkdagen inhoudelijk reageren. Ben je het niet eens met de oplossing of we komen er samen niet uit? Dan kan je jouw klacht of geschil voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Je kan ons bereiken op de volgende manieren en tijden:

Bereikbaar via:

Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingsuren:

  • werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur
  • zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
  • zondag van 13:00 tot 21:00 uur
  • 5 en 6 december: Let op: op deze dagen is onze klantenservice
  • bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Was dit waardevol? Je koos "Ja" Je koos "Nee" Ja |  Nee (75% of other people think it was helpful)