Hoe kan ik een artikel retourneren?

Toch niet helemaal blij met je product? Geen probleem, je kunt je producten altijd retourneren bijlampenlicht.be. Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product(en) aan te melden voor retournering. Dat kan makkelijk via ons retourportaal!

Indien je een product wilt retourneren, zorg er dan voor dat je het product in de originele staat en verpakking naar ons terugstuurt (voor zover dat mogelijk is).

Let op: artikelen in een set kunnen enkel compleet geretourneerd worden

 

 

Voor het aanmelden van je retour heb je enkel je ordernummer en e-mailadres nodig. Daarna selecteer je de producten die je wil terugsturen en je krijgt meteen een verzendlabel via de mail. Met dit label kun je je pakket via een UPS punt retour sturen. Na het aanmelden van je retour, heb je 14 dagen om het pakket bij een UPS punt af te geven.

Voor het retourneren wordt per pakket € 5,00 aan kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden na het aanmelden van je retour automatisch van het retourbedrag afgehaald. Lees hier meer over ons duurzaam retourbeleid en waarom je verzendkosten moet betalen.

 

Is er een probleem met je bestelling?

Wanneer een product verkeerd geleverd, beschadigd of defect is, neem dan contact op met onze klantenservice. We ontvangen graag een foto en of een omschrijving van de beschadiging of defect. Wanneer er sprake is van een defect of beschadigd product vergoeden wij de verzendkosten. Verzend je retour naar ons magazijn aan de Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Nederland.

Heb je vragen aan onze klantenservice? Onze contactgegevens vind je hier.